ludienyberg

Jul i Ankeborg

Publicerad 2012-12-24 22:45:39 i Allmänt,

Julen har kommit till Ankeborg. Hemma hos familjen Anka väntar alla på tomten. Farbror Joakim dricker glögg framför Kan du vissla, Johanna? som de bandade under dagen då de var upptagna med att slåss om mandeln i gröten. Plötsligt knackar det på dörren och tomten kommer in utan att vänta på att nån ska öppna. Tomten: "Ho-ho! Finns det..." Knattarna: "JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!" Tomten: "MEN KÄFTEN DÅ!!!! LÅT MIG SÄGA KLART!!!" Kalle: "Sådant språk är inte acceptabelt i detta kristna hem!" Tomten: "Men jag svor ju inte ens." Kalle: "Jo... Jag tycker du uttrycker dig på ett vulgärt sätt, unge herr Tomte!" Knatte: "Vadå unge herr Tomte, han är ju gammal ju!" Kalle: "Nej, det är Musse." Knatte: "VA!!!!!!?????" Knatte sliter av tomten skägget. Tomten: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
 
Kalle: "Ah, fuck, det var visst tomten. Var fan är Musse då?" Tomten: "Jag slog ned nån jävel därute som tänkte klä ut sig till mig!" Kalle: "Men det var ju Musse, ditt glögg... arsle." Knatte: "Tomten, får man verkligen några klappar om man kallar dig glögg-arsle?" Tomten: "Ja, det är det magiska ordet." Knattarna: "GLÖGG-ARSLE!!!!!!" Tomten: "Jag skämtade, idioter." Farbror Joakim: "Pehe!" Knatte: "Men tyst!!!! Vi får inga klappar! ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!" Tomten: "Men Jesus, ni hade inte fått så mycket ändå." Knattarna: "ÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!" Musse: "VAD FAN, SNOR DU MITT JOBB, DIN JÄVEL?!" Musse spöar skiten ur tomten. Kalle: "Men det där var ju tomten, dummis!" Musse: "Meh, jaha, skägget då?" Knatte: "Jag slet av det."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela