ludienyberg

Jag hjälper Tomten

Publicerad 2012-12-06 18:11:02 i Allmänt,

Efter ett brådskande samtal från Tomten anlände jag till hans verkstad på Nordpolen. Tomten stod utanför och matade sin tama ren Renis. Jag: "Vad är det som står på? Varför denna upprördhet på telefonen?" Tomten: "Jo... Jag tyckte Tomtemors gröt imorse smakade lite weird, hon börjar nog bli fett senil. Men det var inte det som var problemet. Problemet är... fan, jag har glömt det." Jag ville inte kommentera Tomtens dubbelmoral. Jag: "Men du är ju störd." Tomten: "MEN DU ÄR JU FAN STÖRD!!!! HELVETE!!!" Jag: "Jeez..." Renis: "Jag vet, du borde inte säga elakheter till Tomten." Tomten: "Nu var det väl ändå ingen som bad om din åsikt, Renis." Renis: "Jag tror bestämt att ni gjorde det." Jag: "Va? Nej." Tomten: "NEJ!!!!! JÄVLA REN!!!!!" Jag: "Men snälla herr... Vad heter du i efternamn?" Tomten: "Ausonius. JAG VET, LASERMANNEN, SKITKUL!!!!"
 
Jag: "Hahahahahaha! Du heter som Lasermannen! Utomordentligt festligt!" Tomten: "Käften! Nu minns jag varför jag ringde! Någon, snart död person, har snott min iPhone!" Renis: "Haha! Det var jag, jag gav bort den gratis på E-Bay." Jag: "Men fy hujedamej, tvi vale, för i alla bubblingars Hulda! Vilken jävla ren!" Renis: "Tyst! Det kallas en god gärning! Jag gav den till en liten kille som sade att han aldrig ägt en iPhone förr." Jag: "Idiot." Tomten: "Renis, jag kommer skada dig nu, är det okej?" Renis: "Nej, det är det inte! Jag borde få en extra stor julfuckingklapp för fan!" Jag: "TYST!!! Här kommer Julmor eller vad fan hon heter." Tomtemor: "Jag har bakat!" Tomten: "Vad äckligt." Tomtemor: "Men har du sniffat saffran igen?! Du blir alltid så elak då!" Tomten: "JA!!!" Jag: "Så jag är här för att Tomten har dragit en lina saffran?" Renis: "En??? Det var väl en underdrift ändå." Jag var redan på väg hem.
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela