ludienyberg

Berättelsen om Pi

Publicerad 2012-12-28 00:21:22 i Allmänt,

Här är en scen ur den fantastiska storfilmen Berättelsen om Pi som har premiär i dagarna.
 
Pi sitter och fiskar när tigern plötsligt vaknar. Tigern: "AAAH, måste skita!" Pi: "Meh, jaha, gör det d... MEN VAD FAN, INTE I BÅTEN!!!!" Tigern: "AAAAAAAHAHHAAA!!! Den var det riv i ska säga dig!" Pi: "MEN OFTA DU KRÄMAR I BÅTEN, DITT RÖVSPJUVER!!!" Tigern: "Jag är faktiskt inte rövspjuver! Jag må faktiskt vara en högt aktad affärsman i mina tigerhemtrakter!" Pi: "Men ta bort skiten, vad är det med dig?!" Tigern: "Nej!" Pi: "Men shit! Hur hamnade jag i detta?? Nu kan det inte bli värre!" Gud: "Jag äro Gud! Äro, äro!" Pi: "Gud! Döda tigern!" Gud: "Varför det?" Pi: "Han sket i båten! Världens jävla löksoppa!" Gud: "Men fy FAN!" Tigern: "Men shit! Vad skulle jag göra då? Förresten, Pi brukar... Eh... Pi brukar.... Han snarkar!" Gud: "Meh, oooh... Vad hemskt." Tigern: "Men seriöst! Han låter som en dromedar som fastnat med tungan i en Fiat!"
 
Gud: "Ja, det suger ju. Men jag tycker ändå du är den dryge av er två." Tigern: "MEH!!! Jag har faktiskt vunnit ett flertal priser för mitt arbete i mina tigerhemtrakter!" Gud: "Mhm, du, Intresseklubben vill veta hur du stavar ditt namn." Tigern: "MEH, FUCK YOU!!!" Pi: "Gud, jag tycker tigern förtjänar ett straff!" Gud: "Mm, men det gör du med. Det var du som åt upp Tom & Jerry-kexen förra veckan." Tigern: "VAR DET DU, DIN JÄVEL???!!! DU SA ATT DET VAR FISKMÅSARNA!!!!!" Pi: "Alltså, jag börjar undra vad det är du får priser för där hemma." Tigern: "MEH, DÖ!!!" Gud: "Nu får det bli slut på det här!" To be continued...
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela