ludienyberg

Jag räddar världen

Publicerad 2012-08-26 21:48:54 i Allmänt,

En militärhelikopter kom och hämtade mig i morse. Jag behövdes för att rädda världen från massa monster typ. Vi landade i ett militärläger där jag skulle träffa två andra som jag skulle jobba med. Jag: "Jag utgår ifrån att Batman är en av mina två kollegor!" Sergeant: "Självklart." Jag: "Vem är den andre?" Sergeant: "Gammelsmurfen." Jag: "VA?! GAMMELSMURFEN, ÄR DU STÖRD!?" Sergeant: "Vadå då? Jag har hört att ni känner varandra." Jag: "Va, ja, men jag hatar den jäveln!" Vi landade och gick och mötte Batman och Gammelsmurfen. Sergeant: "Män, ni är de enda som kan utrota det här hotet. Ni måste med era gemensamma krafter krossa dessa monster annars sprängs hela universum!" Jag: "Va? Hur då?" Sergeant: "I know, it's weird..." Batman: "Låt oss ej förspilla någon tid. Ty nu måste vi handla! Ty, ty, ty!" Gammelsmurfen: "Tyst." Jag: "Jaha ja, nu var det dags för mister Grinolle att göra sig hörd." Gammelsmurfen: "Men käften, arslo."
 
Jag: "Arslo? Wow, någon har hängt i den undre världen för att plocka upp lite fulla ord." Gammelsmurfen: "Ja, och andra har visst... bajsat!" Sergeant: "Nog med dumheter! Hur ska ni besegra monstren?" Jag: "Jag vet! Vi dödar Gammelsmurfen. Jag tror det skulle funka." Gammelsmurfen: "Nej, vänta! Vi dödar Ludvig!" Jag: "Men herregud vilken comeback!!!" Batman: "Nu tycker jag det råder viss osämja i gruppen. Låt oss höra vad som ligger till grund för..." Jag: "Han är en idiot. Han borde heta Idiotsmurfen." Gammelsmurfen: "Han är ju... Han får den här pinnen att verka smart!" Jag: "Jaså, kolla här." Idiotsmurfen: "Vadå? Nej, vad fan!?" Jag: "Haha, jag bytte ditt namn till Idiotsmurfen. Fuck you, det är min blogg, du kan inte göra något." Idiotsmurfen: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela