ludienyberg

Edens lustgård

Publicerad 2012-08-25 23:24:32 i Allmänt,

Eva och Adam sitter och har picknick i Edens lustgård. De mumsar glatt på päron när plötsligt Adam fullkomligt gallskriker att fan, de glömde ju äpplena hemma. Eva säger att det gör ju ingenting. Eva: "Jag kan gå och plocka några äpplen där borta. Ses om en stund." Adam: "Ja, bara du inte plockar från Kunskapens träd. Du vet vad Gud sade om det." Eva: "Jadå, det är lugnt." Eva går iväg och kommer snart fram till några äppelträd varav ett är det förbjudna Kunskapens träd. Eva: "Åh, bubblingen, så goda de ser ut, äpplena! BUBBLINGEN!!!" Orm: "Men ät då." Eva: "BAAAAAAAA, EN TALANDE ORM!!!" Eva kastar en kokosnöt på den demoniska varelsen. Eva: "THE POWER OF CHRIST COMPELLS YOU, FUCKER!" Orm: "Men ge dig!!! Jag sade ju bara att du skulle äta från det där trädet." Eva: "Jag får inte." Orm: "Säger vem?" Eva: "Säger Gud." Orm: "Säger han?" Batman: "Hej."
 
Orm: "Men vad FAN! Var fick du luft ifrån? Du borde inte ens vara här!" Batman: "Jag är där jag behövs. Och här har det uppenbarligen uppstått ett gräl mellan er två. Vad står på? Håhåhå!" Orm: "Va?" Batman: "Jomen, vad bråkar ni för?" Eva: "Ormjäveln där vill att jag ska äta förbjuden frukt!" Batman: "Okej, för det första, Eva, så använder vi inte sådana ord här i Edens lustgård. Lite vältalighet, om jag får be. Okej, herr Orm, varför måste hon äta från just detta träd?" Ormen: "Nej, jag har väl ingen riktig anledning, bara att Gud skulle bli fett sur och kicka ut henne från lustgården. Pehe!" Eva: "Fuck you." Orm: "Å andra sidan, om du äter av frukten så kommer du utveckla skam och sätta på dig kläder... Okej, eh, nej, ät inte av Kunskapens träd!" Eva: "Jo, nu ska jag äta av Kunskapens träd!" Eva äter av Kunskapens träd. Gud: "EVAVADFANGÖRDUÄTERDUAVKUNSKAPENSTRÄD????!!!!!!!!!!!" Eva: "FAN! Jävel att se saker..." Orm: "Pehe!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela