ludienyberg

Jag stör mig på...

Publicerad 2011-09-18 00:20:10 i Allmänt,

Jag stör mig rätt grovt på avslagen cola
På artister som wailar, typ som Carola
Folk i bilar som vrålar gatan ner
Jag har hört trampbilar låta mer
Jag stör mig på folk som tror att de är nåt
När något är äckligt som man trodde var gott
Jag hatar när filmen man ser är för dåli'
Jag stör mig på strumpor det alltid går hål i
Ljudet precis innan regnet börjar ösa
Rubikskubshelvetet jag inte kan lösa
Bussar som är sena och som dessutom
Har bälten som fastnar när man drar ut dem
Jag stör mig på Treos brustabletter
Och allt som påminner om cigaretter
När det utan förklaring börjar klia på ryggen
När man varje sommar måste kämpa mot myggen
När Hollywood lägger typ en miljard
På en pissig censurerad version av Die Hard
Jag stör mig på folk som i sista stund sviker
Jag HATAR reklamerna för "Legend of the seeker"
När man får alldeles för lite i lön
När man hör: du har nu plats 20 i kön
Jag stör mig på mer som jag här har förbisett
Men det där med Die Hard tar nog fan priset

Ludie

Kommentarer

Postat av: Matti

Publicerad 2011-09-18 10:35:25

heh najs, jag störde också mig på legend of the seeker reklamerna om jag ska va ärlig. Men sen tittade jag på ett avsnitt, det va så dåligt och nördigt.... att det blev bra x) Typ som en omedveten parodi på sig själv.

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-28 19:18:17

Du e så skillad på det här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela