ludienyberg

Kärleksdikt nr typ 8000...

Publicerad 2011-03-12 01:09:45 i Allmänt,

Livet kan vara rätt jobbigt ibland
Som saknaden av att få hålla en hand
Någon att dela dagarna med
Nån som sitter där bak när jag åker moped
Jag vill ha en tjej som är kattunge-söt
Som jag torkar när regnet har gjort henne blöt
En tjej som ler så man själv börjar le
Som ser i mig det ingen annan kan se
Jag saknar någon som bryr sig om mig
Jag saknar en charmig, glad liten tjej
Som älskar mig för precis den jag är
"Jag älskar dig, Ludvig. Jag lovar och svär"
Kommer någon någonsin säga detta?
Älskar du mig så snälla, berätta
Jag vill ha nån att ge en kram då och då
En partner jag alltid kan lita på
Som sover mot axeln när vi åker buss
Som avslutar sms:en med "puss"
En tjej som aldrig tar mig för givet
En tjej som får mig att älska livet

Poesi!

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela