ludienyberg

Test

Publicerad 2011-03-22 22:06:06 i Allmänt,

Du heter: Tryggve
Smeknamn: Klas-Frasse
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Ingen, jag skär mig när jag är ledsen
Beroende av: Alla former av droger som någonsin uppfunnits
Vad tror folk om dig: Att jag är dum i huvudet
Stämmer det: Ja
Vad får du oftast komplimanger för: Vad fan är komplimanger?
Hur imponerar man på dig: Det går inte
Brukar du skratta för dig själv: Nej
Vad står det i ditt senast inkomna sms: "Jag fastnade i tullen, de hittade påsen, tack så jävla my"
Har du haft sex idag: Ja
Hur svarar du i mobilen: "DÖ"
Vem ringde du senast: Gud
Vad sa den som du senast pratade med i telefonen: "Vem är det? Sluta ring mig"
Antal timmar sömn inatt: Tusen! *fNiSs*
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Brukar du?
Hur känner du dig nu: Hög. Svara på frågan, brukar du komma i tid?
Vanligaste färgen på dina kläder: Där bytte han ämne igen...
Vad tycker du om fötter: Älskar fötter, jag brukar käka ett par till frukost, hur så?
Vad saknar du: Dig.
Hade du en bra kväll igår: Alltså... Hur pallar du?
Favoritdryck på morgonen: Blod. Okej, nu skiter jag i det här, jag har ändå ljugit på varenda fråga

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela