ludienyberg

Sann historia

Publicerad 2011-02-10 16:32:28 i Allmänt,

En gång för länge sen badade jag i en pool. Plötsligt såg jag ett litet kryp, inte större än några millimeter, ligga och flyta i vattnet. På ren impuls tog jag upp det i handen. Tänkte "det kan väl ändå aldrig leva!" Men se! Krypet rörde faktiskt lite lite grann på ett ben. Typ bara dödsryckningar men det var rörelse, det var det allt! Jag lade ned krypet vid poolkanten, i solen så att det skulle torka. Och det gjorde det. Sakta sakta torkade krypet. Och kan man tänka sig, det började så småningom röra på sig mer. Det tog tid men undan för undan började den röra på sig mer och mer. Till slut stod insekten upp för egen maskin. Jag som trodde att den varit död först! Jag såg hur insekten började gå runt lite på stället, helt frisk. Då kommer en myra. Går fram till min insekt. Biter ihjäl honom och bär iväg honom.

Alltså... Han kunde inte nöja sig med mord. Nej nej, han drar till med brott mot griftefriden också. Jävla asshole-myra.

Världen är grym.

Ludie

Kommentarer

Postat av: Elin S

Publicerad 2011-02-14 22:21:41

HAHAHAHHAHAHAHAH! Nej men gud så roligt! Hahahahhahaha, ja fy fan, världen e grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela