ludienyberg

Min producent drygar sig

Publicerad 2011-02-21 22:06:03 i Allmänt,

Host: “Welcome to ”The biggest idiot on the planet!” This is the show where we decide who is the biggest, uh, idiot on the planet, maybe that kind of goes without saying. Anyway, our contestants are Simon and Richard! Let’s begin! Simon, let’s hear your first argument.” Simon: “Well, I think Richard is the biggest idiot.” Richard: “What the fuck?! You’re the biggest fucking idiot, you fuck-off!” Simon: “Fuck you, asshole!!!”

Min producent: “Vänta Ludvig! Vänta, bara… Håll käften nu.” Jag: ”Vadå då?” Min producent: ”Jamen alltså… Det här har ju redan spårat ur.” Jag: ”Va?” Min producent: ”Jamen va fan… Det blir alltid så här! De börjat skrika och vråla på varann med versaler och fyrtio miljoner utropstecken. Alltid! Det spårar alltid ur så jävla hårt!” Jag: ”Nej… Jag håller mig till ämnet. Okej, här vet jag inte riktigt hur jag skulle fortsätta. Hade väl tänkt att de skulle du typ kalla varandra fucking shitfucking dipshit fuckface och liknande typ ett halvt A4 och sedan avsluta. Men nästa gång! Då jävlar.” Min producent: ”Vad ska du skriva då? En till jävla Piff och Puff-parodi eller?” Jag: ”Ahahaha, skitkul. Jag skriver faktiskt dikter också.” Min producent: ”Ja just det! Dikter om kärlek och… kärlek och… kärlek också! Jävlar, vad mångsidig du är!” Jag: ”Käften. Nästa gång ska jag skriva om ett par som diskuterar. Det ska vara ungefär så här:

Putte: ”Åh, älskling. Jag älskar dig mer än världen runt omkring mig.” Lissie: ”Åh, Putte! Jag älskar dig mer än mitt vokabulär kan beskriva!” Putte: ”Förvånande.” Lissie: ”Va?” Putte: ”Tio ord kommer man inte långt på.” Lissie: ”MEN FUCK YOU!!!!” Putte: ”FUCK YOU TOO, BITCH!!!!!!!!!”

Jag: ”Fuck, du kan ha en poäng.” Min producent: ”NÄHÄ?? Två och en halv rad. Två och en halv rad, sedan börjar versalerna och så har hela skiten spårat sönder totalt. Du i ett nötskal.” Jag: ”Du är avskedad.” Min producent: ”MEN FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!”

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela