ludienyberg

Superhjältemöte

Publicerad 2010-11-03 20:43:40 i Allmänt,

Välkommen till denna extrainsatta sändning angående det som pågår på taket till Empire State Building. Världens tre coolaste hjältar: Spiderman, Batman och Superman upptäcktes däruppe för en halvtimme sedan av en fotgängare. Vår helikopter är utrustad med mikrofoner och vi försöker uppfatta vad detta historiska möte egentligen handlar om. Låt höra…

Superman: ”Vad menar du med det?” Spiderman: ”Du kliver ju i samma fälla hela tiden. Det enda ämnet du inte tål, det enda som kan göra någon som helst skada på dig, är kryptonit. Lustigt, för det verkar som varenda skurk du möter lyckas få tag på sådant där jävla kryptonit och kastar det på dig!” Superman: ”Jamen, annars vore det ju inget spännande! Då skulle ju jag bara vinna hur lätt som helst.” Spiderman: ”Jamen, om du nu är för bra för att slåss mot skurkar kanske du inte skulle vara här!” Batman: ”Oooh… Spiderman… Don’t go there.” Superman: ”Vad sa du? Vill du att jag ska dra härifrån? Hem till Krypton? ÄR DU RASIST DIN JÄVEL?!” Spiderman: ”Ja.” Superman: ”Jahaja! Där ser man! Hör du, Batman? Spiderman är rasist. Vad tycker vi vanliga hederliga medborgare om det?!” Batman: ”Jag måste nog hålla med Spiderman lite grann.” Superman: ”Ehe… Oj då, he… Come again? Du sa inte det jag nyss trodde mig höra dig säga, va?” Batman: ”Jo. Du är för bra. Skurkar kan inte göra ett skit mot dig. Shit, i den där senaste filmen till exempel. En kille skjuter dig i ögat på en millimeters avstånd och kulan pressas ihop på din hornhinna. Du blinkar inte ens. Då är man fan inte mänsklig.” Superman: ”Måste man vara det då?!” Batman: ”Ja.” Superman: ”Ähääääää!”

Det verkar som om Superman lämnar byggnaden och flyger iväg. Vänta… Vad gör de andra två? De visar röven åt honom. Ja, att döma av samtalet vi just hörde tycker de illa om Superman, men det där är väl inte lämpligt när det hela filmas. Fy skäms! Vänta, vad händ… HOLY _________________________________________mother of_________________!!!!!! Superman sprängde övre halvan av Empire State Building med sin ögonlaser! Vad ____ är det för fel på killen?! Okej att man blir sur när folk mobbar en men shit! Vad __...? Spiderman och Batman blev det ju bara skit kvar av… Jaha… Jaja, tillbaka till Äntligen Hemma.
Ludie

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-03 20:37:51

Hahahaaha Ludde! Du e så jävla bra. Jag kan höra kommentatorns röst så klockrent i huuvudet när jag läster. Varför har jag inte tittat in på din blogg på så länge för??

Keep it up!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela