ludienyberg

En till kärleksdikt, jag är bra på sådana

Publicerad 2010-11-11 23:55:45 i Allmänt,

Okej, där är hon. Vad ska jag säga?
Ska jag börja ett samtal eller typ bara heja?
Jag vet inte ens vad hon tycker om mig
Hon kanske inte ens svarar när jag säger hej
Vad kul om jag bara sa vad jag tänker
”Jag älskar hur dina ögon blänker
Jag älskar ditt sätt att prata med folk
Du får varje fågel att kvittra i sin holk
Jag älskar din näsa, din mun, dina kinder"
Ändå hålls jag tillbaka av skyhöga hinder
Jag föddes tyvärr till att bli den jag är
Du föddes till den som är mest populär
Att det skulle bli vi är ungefär lika troligt
Som att Djävulen säger ”oj, titta vad soligt!”
Kolla nu går hon, jag säger ju det
Oss två tillsammans lär ni aldrig få se
Mitt kärleksliv ligger för evigt på is
Min enda drömtjej gick ju precis

Ludie 

 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-03 20:39:27

Du har aldrig funderat på att manusförfatta till Disney?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela