ludienyberg

Brev till Casper, det snälla spöket

Publicerad 2010-05-16 19:48:45 i Allmänt,

Brev till Casper, det snälla spöket:

Bäste herr Casper!

Vi i spökkommitén har under den senaste tiden diskuterat Er lämplighet som medlem i vår förening. Vi tycker inte att Ni uppfyller de formella krav som vi ställer på våra medlemmar och begär nu att Ni med omedelbar verkan lämnar in Er spökbricka. Vår motivering lyder: ”Casper borde inte få kalla sig spöke. Ett spöke skall vara elakt och hemskt. Casper är raka motsatsen. Han är snäll och mesig som en jävla dagisfröken och skulle inte kunna skrämma Nasse från Nalle Puh ens om han försökte.” Vi i kommitén tackar Er för den här tiden och önskar dig all lycka framöver.

Med vänliga hälsningar: Spökkommitén



Bäste kommité!

Jag kan inte för mitt liv begripa… eller vänta. Jag är ett spöke! Jag har ju inget liv! He… Ja, ett skämt där. Jomen, snälla ni. Ni kan inte sparka ut mig ur föreningen! Jag lovar att bli läskig och elak. Jag kan om jag bara lägger manken till! BU! Titta! Jag skrev bu med versaler. Det skrämde mig i alla fall! Snälla sparka mig inte!

Hälsningar Läskige Casper



Bäste herr Casper!

Vi har läst Ert brev och blivit ännu säkrare i vårt beslut att utesluta Er som medlem. Ni skulle inte kunna skrämma… Ja, det vette fan, vi orkar inte ens anstränga oss på att berätta vad Ni inte kan skrämma. Ni är helt värdelös och inte kvalificerad som spöke för fem jävla öre så hejdå.


Bäste kommité!

Ni vet då hur man sårar en redan plågad själ! Ni är elaka!


Bäste herr Casper!

That´s the point, shithead.


Bäste kommité!

Okej, jag kan vara elak, jag lovar! Hör på det här: ni är jätteknäppa! Där ser ni att jag kan vara elak!


Bäste herr Casper!

Dra åt helvete

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela