ludienyberg

Idol

Publicerad 2009-10-14 00:40:05 i Allmänt,

Jag lever ju i min egen lilla bubbla där jag tycker att jag sjunger bra. Tänk om jag skulle söka till Idol. Undrar vad juryn skulle säga. Jag kliver in där och sjunger någon schlager kanske och sedan bara väntar på reaktionerna. Och de kommer. Anders Bagge kanske säger: ”Eh…” Och Laila Bagge kanske säger: ”Du… sjunger inte bra.” Och Andreas Carlsson kanske säger: ”Om du stod bredvid ett svart hål så skulle det försvinna in i dig, så mycket suger du.”

Fan. Det vore jobbigt att få sådan kritik. Jag kan ju göra som de där köttmiffona som säger: ”jamen, sjung bättre själva då!” Som att juryn har kommit för att sjunga. De är där för att bedöma, de sökande är där för att bli bedömda, när juryn har bedömt så ska inte de sökande klaga. Det är bara att svälja det där ”du får en åsna med tuberkulos att framstå som en superstjärna” och gå hem och ändra planerna för ens liv.

Förresten är Andreas Carlsson jävligt lik Gary Sinise.

Ludie

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-10-14 12:05:44

Visst fan är han lik Gary?! Det är fan helt sjukt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela