ludienyberg

Eniro 118 118

Publicerad 2009-10-17 21:51:50 i Allmänt,

Biiip… Biiip…

Telefonist: Eniro 118 118, det är Torsten. Olof: Ja, hej. Du, vad är det för nummer till Anticimex i Järfälla? Telefonist: … Olof: Hallå? Telefonist: Det skulle du förbannat bra gärna vilja veta va? Olof: Eh, ja? Telefonist: Ska du inte passa på att fråga efter adressen till Mekonomen i Falun när du ändå är igång? Ryckepungsvägen 1! HAHAHAHAHAHA!!!! Så jävla kul, det blir verkligen aldrig tråkigt, eller hur? Ungdomar som inte har något bättre för sig har kört den grejen i flera år. Olof: Jag ringer inte för att jävlas, jag vill ha ett nummer! Telefonist: Ja, precis. Jag lovar att det där Anticimex ligger på typ Koalabjörnskukvägen 8 eller nåt. Olof: Men, snälla, vad är det för fel på dig? Telefonist: På mig? Vad är det för fel på dig mr. Jagärtamigfanroligastivärlden? Olof: Klick

Biiip… Biiip… Biiip…

Olof: Ja, det är Olof. Telefonist: Hej, Olof! Det är telefonisten som du ringde och terrade nyss. Har du kommit på några fler lustigheter som du och dina kompisar vill höra mig säga? Var ligger First Hotell i Ljungsele? På Könshårscancerballe… Olof: Alltså, du behöver hjälp! Seriöst, jag ringer en ambulans snart. Telefonist: Nu lät du mig inte säga klart! Ähää… Olof: Nämen, det här händer inte… Telefonist: Jag kan faktiskt också vara rolig! Olof: Jaha. Kom på nåt då. Telefonist: Okej. Eh… Bajsvägen! Hihi. Olof: Okej, vi gick från sexrelaterade skämt till sån humor. Telefonist: Okej. Pedofilrövstänksvägen! Olof: Ja, det var ganska äckligt faktiskt. Du, jag lägger på nu. Ring inte igen. Klick

Biiip…

Olof: Ja? Telefonist: Skyffel… Olof: Men för helvete, lägg ner! Klick

B…

Olof: VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG DITT PERVERTERADE JÄVLA MISSFOSTER?!!! Gunvald Bertsson, Miljardlotteriet: Okej… Vi var på det humöret. Då tror jag bestämt att vår största vinst någonsin, 113 miljarder kronor, ska gå till någon annan. Adjö.

Ludie

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-10-19 18:45:03

Haha där snackar vi FET otur ! XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela