ludienyberg

In the name of love

Publicerad 2009-11-11 00:25:06 i Allmänt,

Hej, min älskade!

Saknar dig. Varenda vaken minut utan dig är slöseri med tid. Allt jag ser runt omkring mig, allt är så oerhört fult och tråkigt. Om du hade varit här hade detta varit den vackraste platsen på jorden. Du har den effekten på saker och ting, min älskade lilla duva.

Fan. Ah, helvete… Inte bra. Nej… Varför, varför gjorde jag sådär? Du vet när det uppstår en liten hudflik på fingertoppen, vid sidan av nageln? Och så ska du dra bort den, och så drar du längs med sidan om nageln och hudfliken blir bara tjockare och det gör ondare och ondare ju längre ner du kommer. Precis det har jag gjort nu. Alltså, kom igen, varför skulle jag börja peta? AJ, f***a, ah… Sorry. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Du ser, jag säger det igen. Jag kan inte säga det nog, för jag vet inte om det är tillräckligt för att du ska förstå. Det måste finnas något mer att säga. Hur beskriver man den kärlek jag känner för dig? ”Jag älskar dig” är inte nog. Absolut inte. Geting!

Shit, du skulle sett den. Värsta bålgetingen, fan ett stick av den och jag hade dött! Sorry. Jag känner ingen mark under mina fötter. När du inte är här tappar jag all kontakt med omvärlden. Varenda cell i min kropp koncentrerar sig till hundra procent på en enda sak och det är att ta mig till dig. Men det går inte. Jag kan inte teleportera mig. Hur mycket jag än skulle vilja. Men jag slutar inte försöka. Inte förrän jag är hos dig och trycker din mjuka kropp mot min. Kysser dig. Älskar dig på nära håll. Lost!!! Faaaaaan! Det började för tio minuter sedan, helvetes… Jag intalade mig ju när jag satte mig ”nu börjar Lost snart, ja men det kommer jag ihåg”. Inte fan gjorde…

Sorry. Det var ett bra avsnitt. Älskar Lost. Skämtar bara. Jag älskar dig. Lost är fett bra men ordet ”älskar” använder jag bara i ett sammanhang. Dig. Du är anledningen till att jag föddes. Min religion. Min Gud. Mitt allt. Du är allt jag behöver. Jag skulle kunna offra allt jag äger bara för att få vara med dig. Om ens bara för en minut. Det hade varit värt det. mycket älskar jag dig. Vadå ”an error occured”? Funkade skitbra två sekunder sedan men nu har det trasslat till sig så pass att ett error occured. Jaha ja. Idioter. Jävla YouTube. Det var bättre förr. Jag trodde liksom er sida var till för titta på videoklipp och så, hoppsan! Det går inte att titta på videoklipp längre för ett error occured! Ska fan stämma dem. Sorry.

Mitt hjärta blöder. Någon ond kraft har skurit det med kniv. Du är den enda som kan sy ihop det. Med din kropp som nål och din själ som tråd ska du laga mig. Göra mig till människa igen. Nej, nej, nej, inte sendrag… Aaahaaaha… Ooeh! I fotsulan också av alla ställen, självklart, ah… Jävlar.

Sorry. Jag får fortsätta leta efter ett sätt att beskriva min kärlek till dig. Till dess… Jag älskar dig.

Ludie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela