ludienyberg

Framtiden?

Publicerad 2009-05-11 23:27:57 i Allmänt,

För ett par veckor sedan träffade en tjej på busshållplatsen när jag precis slutat för dagen på Fyrishov. Hon behövde en mobil, fick låna min, vi pratade och frågade varandra vad vi var för ena. Hon var jättesöt och jag tänkte att det vore tufft jag lyckades ragga på henne. Det gjorde jag dock inte utan vi skildes åt och kommer förmodligen aldrig någonsin mer se röken av varandra igen. Alltså, aldrig. Hela livet gå kommer jag gå och tänka "åh, om jag ändå kunde få träffa henne igen" men nej då! Jag kommer bli tjugo, trettio, femtio, nittio, hundrafyrtioett och ett halvt utan att hon visar sig. Jag kommer ligga på dödsbädden och då kommer hon och ställer sig bakom dörrkarmen, precis så jag inte ser henne och ropa: "Ha! Suck on this biaaatch" Fan. Kommer jag till himmelen så ber hon väl förmodligen om att få komma till helvetet bara för att jävlas lite extra.


Men om jag nu skulle få en stadig flickvän. Då är steget inte långt till barn! Eller det kanske tar typ tio år men ändå! Nån gång står man säkert där med sjukhuskläder, en svettig, utmattad kvinna i en säng bredvid och en kletig liten äcklig jävel invirad i en handduk i händerna. "Grattis, ni har fått en välskapt pojke - Välskapt? Han ser ut som nåt katten spytt upp! - Jaha! Jag har burit på den där i nio månader och precis genomlidit en smärta inte ens Josef Fritzl förtjänar. Kul att du är så nöjd med resultatet!


Jag kommer bli en hemsk pappa.


Så en dag sitter lille Ludvig Junior, tre år gammal och tittar på Teletubbies. Det är ett specialavsnitt. Det är:


Teletubbies - Inget varar för evigt


En dag i teletubbielandet inträffar något inget varit beredd på. Tinkie-Winkie packar sina saker. Han tänker lämna showen. Han har under en längre tid känt att hans potential sträcker sig så mycket längre än till att bara räkna och dansa. Han känner att de andra håller honom tillbaka. Nu är han less på det. Han tänker ta steget och förverkliga sina drömmar.


De andra är förtvivlade. Vem ska nu säga "fyra" när de räknar? Ska Dipsy bli tvungen att räkna en siffra extra? Nej, omöjligt, han klarar inte det! De provar: Poe: Ett! Lala: Två! Dipsy: Tre! Eh... Poe: Kom igen, Dipsy! Du kan, kom igen! F... Men FYRA FÖR FAN! Dipsy: Men gör det själv då om du är så jävla bra! Poe: Nej, det var ytterst obehagligt. Det är bara Tinkie-Winkie som fixar det där. Du, TW, snälla? Varför ska du lämna oss? Vad är det du ska göra istället?
Tinkie-Winkie: Jag ska bli porrskådis. Poe, Dipsy, Lala: VAD!!!!!!!!?????????????

VAD I HELVETE, skriker jag och stänger av skiten. Junior protesterar och jag skickar in honom på sitt rum för att leka med sina fiskekrokar istället. Herregud, Teletubbies har bara gått utför sedan jag själv var barn...


Jag kommer bli en hemsk pappa.


Ludie

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-12 08:57:16

Haha jag vet känslan, jag kommer att bli en hemsk mamma jag också omjag ska ha barn xD haha!

Men jag tror inte att du blir en hemsk pappa, jag tror att du kan klara det riktigt bra så länge inte teletubbies går över till porr ;)

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-05-22 14:15:40

SVAR: Det värsta med sommaren är helt klart getingarna. Blä.



En bålgeting? Jag har aldrig sett en sån oc jag tror inte jag vill det heller :|

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela