ludienyberg

Björn Gustafsson

Publicerad 2009-03-09 23:46:46 i Allmänt,

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!
"Ska han skriva om Björn Fuckingjävlamestöverskattadesåkalladekomikernivärldshistorien Gustafsson?! Fjortisjävel, han är ingen bra komiker!!!!"

Jo. Jag tycker faktiskt det. Kalla mig fjortis men herregud, killen är underhållande. Visst, han har gjort tråkiga saker men en hel del fruktansvärt roliga också. Jag såg honom första gången i Parlamentet. Tyckte han var riktigt rolig. Sedan Melodifestivalen.

Ärligt talat, tycker ni Björn Gustafssonhatare verkligen att han förtjänar allt skit som ni mer än gärna öser över honom. Melodifestivalen 2008 var den bästa någonsin. Varför? Jo, tack vare Björn. Han ÄR en jävligt bra pausunderhållare. Man saknar hans medverkan i festivalen i år. Jag gillar inte Petra Mede, hon är inte på långa vägar lika underhållande.


Jag tror det finns många som känner som jag men som är för fega för att stå för det. Gillar man Björn Gustafsson är man en tönt, fjortis, fjolla och mes. Folk är livrädda för att hamna i det facket, särskilt killar. "Man kan ju inte gilla Björn, han är en liten överskattad tönt som flyter på sitt utseende". Så ska man låta för att bli accepterad som cool.


*fNiSs* åh, björn, jag älskar dig <3<3<3
Sådär, nu har jag gjort mig till en ultrafjortis, så slipper ni kalla mig det.

Slutligen... Här är han i egen hög person. Satan, vad det här klippet är bra.

http://www.youtube.com/watch?v=rKE7LaQidXk

Ludie

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-10 13:49:05

Jag gillar både Petra Mede och Björn Gustafsson! Fast sen är jag ju av det kvinnliga könet också.. :D

Bra Ludie man ska stå för vad man tycker :)

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-03-10 23:34:29

Björn är skoj! Jag var megaemot honom från början men efter några sjuka klipp från parlamentet öndrade jag mig. Den där Petra suger. Illa.



Bra, I'll keep in touch

Postat av: Alex

Publicerad 2009-03-11 14:33:17

Jag tycker att Björn är rätt rolig, men inte sådär överdrivet rolig som alla "fjortisar" tycker och inte så att jag orkar sitta och kolla på youtubeklipp med honom efter varje program han medverkat i som de, men fortfarande underhållande som du säger. Dock tycker jag att Petra Mede är rolig, t o m roligare än honom, men det är mest för att hon använder sig av en annan sorts humor, och det är en humor som tilltalar mig mer :) Nu märkte jag att detta inlägg blev väldigt långt och onödigt så jag slutar här. SLUT (inte engelska ordet för slampa)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela