ludienyberg

Samtal till polisen

Publicerad 2009-06-13 21:01:16 i Allmänt,

Biiip... Biiip... Biip...

-         Du har ringt till polisen, vad har hänt?

-         Officer Rasmusson here! Request immediate backup!

-         Vad?

-         Alltså, jag är inte polis, men ni måste komma! I´m in serious fucking shit, man!

-         Varför pratar ni engelska?

-         För att... det låter coolare. Lyssna! På vägen hem från jobbet går jag förbi högkvarteret för det lokala Hells Angels. Då får jag en idé. Jag springer till affären, köper femton påsar socker, springer tillbaka och tömmer dem i tankarna på Hells Angels-snubbarnas motorcyklar. Olyckligtvis ser de mig genom ett fönster. Jag springer hem, ner i mitt skyddsrum som jag byggt för just sådana här situationer. Nu försöker med alla medel ta sig in!

-         Nähä?

-         Jo! They´re going bananas out there, I´ll tell ya!

-         Föddes du I Tjernobyl?

-         Va?

-         Nej, ursäkta frågan. Jag tycker bara det är konstigt hur en man, som är så dum att han förstör Hells Angels-motorcyklar mitt framför ögonen på ägarna, är smart nog att använda en telefon. Varför gjorde du det?

-         För att alla älskar killen som sätter sig upp mot sådana typer! Jag ska reta upp dem lite mer, lyssna...

Hey! You wanna come in here and join my and your mothers´s sexparty?! That would be a little awkward, don´t you think?!


-         Oh, that pissed them off, all right!

-         Vet du... Jag undrar om jag ska skicka nån hjälp faktiskt.

-         Va?! Du måste! They will eat me alive!

-         Japp. Önska dem smaklig måltid. Hej då

Ludie

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-06-14 23:56:17

Hahah skönast! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela