ludienyberg

Rödluvan unrated

Publicerad 2009-06-16 00:51:42 i Allmänt,

Det var en gång en liten flicka som bodde med sin mamma inne i skogen. Flickan hade ända sedan födseln varit förtjust i sin röda luva och gick därför under smeknamnet Rödluvan. Egentligen hette hon Ylva-Uffe. En dag sade modern till Rödluvan: "Din mormor är mycket sjuk. Hon har slut på heroin och är abstinent. Jag har fyllt den här korgen med heroin och nu ska du gå med den till mormor. Se upp för poliser bara. De klär ofta ut sig på de allra märkligaste sätt." Rödluvan traskade, glad i hågen, iväg med korgen.


Inte långt hemifrån hörde Rödluvan ett knakande i buskarna. En varg kom fram. "Vart ska du?" frågade den. "Till mormor" svarade flickan. "Vad har du i korgen?" frågade vargen. "Tja... Inget särskilt" sade Rödluvan. "Då kan jag väl få kolla?" sade vargen. Helvete! tänkte Rödluvan. Det kan ju vara en polis! Hon ryckte åt sig korgen och började springa genom skogen. Hmm... Det är nåt skumt i görningen, tänkte vargen. Jag ska allt hinna före till mormor och ta reda på vad korgen innehåller! Han sprang som vinden hem till mormor. Han slukade henne hel. Efter att ha hostat upp några sprutor tog han på sig ett nattlinne och mössa och lade sig.


Snart knackade Rödluvan på. "Kom in" ropade vargen med förställd röst. Rödluvan kom in. "Åh, kära barn! Vad kommer du med till mormor då?" frågade vargen. "Jag har med mig det finaste... Men... Mormor? Vilka stora öron du har!" sade Rödluvan. "Eh... Ja... Det är för att jag ska kunna höra när soppan kokar över". "Men mormor, vilka stora ögon du har!". "Ja, då slipper jag köpa brillor". "Men mormor, vilka..." "Men visa bara vad du har i korgjäveln!!!"


Vargen slet åt sig korgen och hällde ut innehållet. "Ha! Heroin! Som jag misstänkte!" "Vad fan, det är du! Du är polis! Jag visste det! Vad har du gjort med mormor?" Då öppnades dörren och en jägare, beväpnad med en spikpistol och hög på ketamin, kom in. Samtidigt kom vargens förstärkning, d.v.s ett SWAT-team. De bombade stugan med tårgas-granater. Ingen såg någonting. Jägaren försökte ta sikte på vargen och sköt. Han träffade Rödluvan i knät. Hon skrek av smärta. "Du skulle fan inte kunna träffa ett dass om du så stod inuti det!". Jägaren sköt igen och träffade, gud ske lov, vargen i tinningen. Rödluvan hämtade en potatisskalare, skar upp magen på vargen och drog ut sin mormor. De sprang ut.


Och blev gripna direkt för grovt narkotikainnehav. Mormorn var död redan så hon slapp påföljd. Rödluvan och jägaren däremot fick dela cell. Efter fjorton år bestämde sig för att det var lika bra att ha sex med varandra. Dagen efter fick de ett brev från Rödluvans mamma. "Jag tänkte avslöja en liten hemlis, gumman. Jägaren är din okände bror jag talat om!".

Rödluvan födde lilla Inavels-Petrus fredagen den trettonde maj. Jägaren såg aldrig sin son eftersom han dött av chocken att han legat med sin syrra.


Ludie

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-06-17 16:56:44

Hahaha :)

Ja, frisk är du ju i alla fall inte ;)

Härlig historia!

Keep it up

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-06-18 00:27:16

WOW, typ brast det i slutet eller? Haha, kul iaf!

Postat av: Viktor

Publicerad 2009-06-18 18:36:53

Haha unrated historierna äger :D Fantasi är det bästa som finns xD

Postat av: Luddespringersomenhäst

Publicerad 2009-06-20 23:09:05

Viktor din humor suger lol! o ludde din blogg e värsta gay, fan bara tjejer o bögar bloggar hahaah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela