ludienyberg

De tre bockarna Bruse unrated

Publicerad 2009-06-22 01:20:31 i Allmänt,

Det var en gång tre getter som hette Bruse. De hade alla en mycket sned uppfattning om sex och var galna i porr. Den här dagen hade de bestämt sig för att ha våldsporr-kväll. De gav sig av till filmbutiken. På vägen var de tvungna att korsa en bro över en flod. Den lilla bocken Bruse gick först. Han hade inte mer än satt foten på bron så hörde han en röst.


"Vem fan är det som går på min bro?". "Det är lilla bocken Bruse". "Jaså! Gå härifrån innan jag flår dig levande med ett rivjärn och sedan rullar dig i salt!". "Nämen är vi på det humöret idag? Fy skäms!" Dock gav den lilla bocken med sig och gick tillbaka. Så här lät det när mellanbocken Bruse kulle korsa bron: "Men vad i...? Ge fan i min bro ditt jävla gnu-ollon!" "Ojdå! Någon är visst lite buttris? Varför så buttris, din lilla buttris, där!?" Trollet gillade inte ordet "buttris" och hotade med att slita ut mellanbockens tunga, rulla den till en joint och sedan tvinga mellanbocken att röka den. Mellanbocken suckade och gick tillbaka.


När den stora bocken Bruse skulle gå över bron hoppade trollet upp framför honom. "Nu får det faan vara nog!!! Vad ska ni över min bro för?!" "Vi ska köpa porrfilmer i filmbutiken på andra sidan". Trollet lugnade sig genast. Han ursäktade sitt beteende och lät bockarna Bruse passera. De gick in i filmbutiken och kom snart ut med "Whore-hunters"-boxen som består av sammanlagt åtta filmer, var och en tre timmar lång. När de skulle över bron igen hoppade trollet upp framför dem. Han höll en pistol i handen. "Ge mig boxen, annars jävlar!" skrek han. "Vad tusan är detta?" sade stora bocken. "Jag trodde vi hade slutit fred!" Trollet sköt lilla bocken i ena bakbenet. Han skrek. "Där ser ni att jag menar allvar!" sade trollet.


Det där borde trollet tänkt över en liten stund till. Stora bocken blev nämligen arg. Han gick fram och sparkade sönder trollets armbågar och knän. Sedan släpade han honom till en tatuerarstudio och tatuerade texten "Jag älskar judar" i pannan på trollet. Sedan slängde han in trollet i en konferenssal där det hölls ett nynazist-möte just den här dagen.

Stora bocken och mellanbocken hjälpte lilla bocken hem. De hade en trevlig våldsporr-kväll. Det enda som störde var nynazisterna som körde förbi då och då med trollet släpandes efter i kedjor. Men det var bara ta mera metamfetamin så kunde de sjunka in i handlingen igen.

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela