ludienyberg

Guldlock och de tre björnarna unrated

Publicerad 2009-07-03 18:59:21 i Allmänt,

Det var en gång en liten flicka som hette Guldlock. Hon var vida berömd för sina söta lockar, goda humör och promiskuösa livsstil. En dag när flickan återigen haft ett gräl med sina föräldrar om sina ständiga återfall i drogmissbruk gick hon ut i skogen för att plocka Magic Mushrooms. Hon var ute länge och när hon fyllt sin lilla korg var det mörkt. Hon skulle omöjligen hitta hem. Med svamparna som enda tröst irrade hon oroligt runt I skogen.

Plötsligt såg hon ett stort hus framför sig. En bordell, tänkte hon. Varför inte stanna här ett tag? Jag har det ju inte bättre hemma. Hon gick in i huset. Genast förvånades hon av att allt hon såg fanns I tre exemplar. På köksbordet stod tre tallrickar gröt som hon genast smakade. De första var för varm. Den andra framkallade yrsel och svåra kramper. Den tredje såg ganska äcklig ut så den struntade Guldlock i. Sedan, utan att se minsta spår av bordellens innehavare, tillbringade hon timmar med att göra allt möjligt i huset. Utmattad kröp hon sedan ner i en säng och somnade.

Då kom de som bodde I huset hem, nämligen tre björnar. Det var pappa Björn, mamma Björn och deras aggressiva adoptivson lilla Björn. De blev mycket upprörda när de såg oredan Guldlock ställt till med. De började räkna upp allt de såg, här är ett utdrag:

“Någon har ätit av min gröt, någon har suttit i min stol, någon har tittat på min dörr, någon har spytt i min hatt, någon har varit inne på porr på min laptop, någon har ätit min hamster, någon har lackat om min Saab, någon har lagt en kabel i mitt akvarium, någon har hällt kokain i mjölpåsen, någon har kastrerat min hund, någon har sprejat texten “I AM THE ANTI-CHRIST” på min sovrumsdörr, någon har anställt tre tyska tomtenissar som trädgårdsmästare, någon har druckit upp min vodka och fyllt flaskan med rent adrenalin, någon har sprängt tvättstugan, någon har pissat i min garderob, någon har har beställt hela andra säsongen av “Family Guy” på discshop, någon har skickat hotfulla mejl till Vita Huset, någon har kidnappat, bundit och lagt Amy Diamond i min verktygslåda, någon har sovit min säng och hon är fortfarande kvar!”

De tre björnarna stod runt lilla Björns säng och betraktade Guldlock som sov djupt och drömde om att rymma hemifrån med något sönderknarkat hårdrocksband. “VAKNA DIN JÄVEL!!!!!!” vrålade björnarna så det hördes till Zagreb. Flickan satte sig chockat upp. “Åh, vad kul! Hallicken, bordellmamman och deras efterblivna dvärg är tillbaka!” Det var dumt sagt. Björnarna skrek åt henne att hålla käften och ge en jävlig solid förklaring på den massaker som försiggått I huset. Guldlock kunde inte för sitt liv begripa hur hon skulle kunna hålla käften och samtidigt prata. Vad hon däremot började misstänka var att detta hus inte var någon bordell. Hon tog sina Magic Mushrooms och sprang därifrån.

Hon flyttade in hos en pensionerad lönnmördare och fick snart både en son och lungcancer. 

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela