ludienyberg

Yippie-ki-yay mf

Publicerad 2009-01-26 21:28:35 i Allmänt,

Japp, här sitter man med världens drygaste förkylning som äter upp en inifrån. Thank you, Lord. Tack vare detta missade jag nu naturkunskapsprovet. Inte bara det, på måndagar har vi liksom tre tvåtimmarslektioner vilket betyder att jag missat typ hur mycket som helst. Jag säger det igen: Thank you Lord. Skitshysst, jag tycker faktiskt det är ganska kul att hosta så det känns som om halsen vänder sig ut och in! TACK

I helgen upptäckte jag något som jag borde ha upptäckt för tio år sedan. Tjusningen med Die Hard! Vi har köpt boxen och nu i helgen har jag suttit och glott på dem. Fredag: Ettan, lördag: tvåan, söndag: trean.

Shit vad de är coola alltså! Ettan är ju ett mästerverk. Tvåan är fullkomligt underbar den med. Trean något sämre men helt okej. Fyran känns lite för... jag vet inte, data-animerad? Skit samma, slår du upp ordet "underhållning" i en ordbok så skulle inte förvåna mig det minsta om där stod med stora bokstäver "DIE HARD". 

Jag är ju så grymt sjuk att jag förmodligen blir hemma ett par dagar till. Vad ska jag göra då? Jag vet inte. Medan timmarna går och jag missar mer och mer viktigt skolarbete så kanske jag sitter i min soffa och njuter av John McClanes actionfyllda liv ännu en gång.

Ludie

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2009-01-26 21:31:19

Har du sett fyran än då? :D Krya på dig ludde!

Postat av: matty

Publicerad 2009-01-27 10:50:38

Äsch du missade mest knackpoker om man ska va ärlig :P Uhm är inte så jätte faimljär med die hard men är inte 1:an typ bruce willis i nån japansk skyskrapa och 2:an nån bank i NY? eller cyklar jag?(Pfft ofta jag cyklar, höh)

Postat av: Arvid

Publicerad 2009-01-28 22:05:03

Tja ludde! Om du vill ha action så är Shoot'em up ett hett tips :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela