ludienyberg

Första inlägget

Publicerad 2009-01-15 16:28:30 i Allmänt,

Hej, alla!

Jaha, nu har alltså även jag börjat med det här. Det som man har hört om så länge. Överallt. "Läs Idol-Lars blogg på tv4.se!" "Nu avslöjar Blondinbella höstens mode på sin blogg!" "Nu har blablabla utsetts till Sveriges bästa bloggare!"

Typånt där har man hört överallt och länge fattade jag inte vad ordet "blogg" betydde. Det lät som nåt jäkla datavirus. Först nu på senare tid har det gått upp för mig vad det är. Fler och fler som jag känner har skaffat bloggar, och jag har läst och tänkt att det faktiskt verkar ganska kul.

Om man har nåt att skriva vill säga! Har jag det? Nej. Har jag ett såpass intressant liv att jag varje dag kan sätta mig ned och skriva långa stycken om min allt spännande som hänt? Nej. Och även om jag hade ett sådant liv skulle jag nog inte vara så flitig med att berätta allt.

Vad skaffade du en blogg för då? undrar ni. Jag vet inte säkert. Jag känner bara att jag har mycket fantasi och idéer till berättelser och sånt. Det är nog mest det jag kommer skriva här. Jag ska börja grunna på någon historia.

Första blogginlägget! Hurra!


Ludie


Kommentarer

Postat av: matty

Publicerad 2009-01-15 17:34:55

Inre monolog nån? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela