ludienyberg

Eh...

Publicerad 2009-01-22 17:05:21 i Allmänt,

Jaha... Vad skriver man nu då? Kan väl berätta lite kort om min dag i brist på annat.
Var i restaurangköket och lagade fisk. Jättelugnt för min del. Imorgon är jag köksmästare dock. Aj aj, då blir det å göra.

I alla fall, när jag kom hem drack jag min obligatoriska kopp kaffe, sedan ut med hundarna, sedan bära ved och SEN kunde jag koppla av och äta lite. Nu sitter jag här.

Ska på aikidoträning runt halv sju. Yay! Får man bara lite vila och kaffe efter skolan orkar man med ett svettigt aikidopass.
Det är andra gången jag skriver det här inlägget. Första gången raderades hela skiten. Bara för att jag klickade på fliken "bild" bara för att s vad det var. När jag gick tillbaka var inlägget borta! Christ... Jag är inte så bra på det här än...

Ludie

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2009-01-22 22:28:17

Haha men du fick ju fram inlägget till slut! ;D lycka till med kökis imorrn om jag inte kommer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela