ludienyberg

Tam-tam-tadam!

Publicerad 2009-02-01 20:52:01 i Allmänt,

Jaha... Det var som fan.

Idag var jag hemma hos min morbror Mattias med mina föräldrar. Vi firade hans yngste sons födelsedag. Mycket trevligt. När alla gäster hade åkt så stannade vi kvar ett tag och pratade lite. Vi var inne på lite olika samtalsämnen  och plötsligt avslöjar pappa att han och mamma ska gifta sig!

Jag satt där och bara glodde som ett frågetecken. "What the f..."

Så var det i alla fall och jag är glad för deras skull. Tänk vad livet är fullt av överraskningar!

Ludie

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-02-02 00:19:37

Oj det lär ha varit en smula chockerande men också väldigt kul :)

Postat av: Alex

Publicerad 2009-02-02 18:37:37

Oj va kul :D då får du ha kostym och allt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela