ludienyberg

Svår Willys-abstinens

Publicerad 2009-02-15 20:54:39 i Allmänt,

Jobbade ju på Willys tre veckor förra året. Kort därefter gick jag dit och lämnade ett cv. Jag ville fortsätta jobba nämligen, det var hur kul som helst! Jag trivdes som fisken i vattnet, handen i handsken, foten i stöveln, alla liknelser man kan komma på. Jag fick dock inte nåt fortsatt jobb.

Jag var in där i onsdags och lämnade ett cv för att pröva lyckan igen. Seriöst, det var som att komma hem. Man kommer in där och känner igen varenda hylla, varenda vara, vet var allting finns, känner igen alla människor. De log och sade : Hej, är du här? Jag mötte Sara som var min chef då jag jobbade. Alltså, Sara.... Hon är så söt så man vill fan bara äta upp henne! Hon ser ut som en liten kattunge med sina stora bruna ögon, God, jag vill tillbaka dit!!!!

Jag lämnade i alla fall cv:t till chefen, en kille som var på semester under "min tid", och han lovade att kolla på det. Här sitter man på söndagskvällen och han har fortfarande inte hört av sig. Fan... Kan inte bli mer nere än jag är nu. Jag vill hem.


Ludie

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-02-15 22:45:13

Jag håller tummarna Ludde, detgår nog bra! :)

Postat av: Alex

Publicerad 2009-02-16 08:22:03

Jag håller också tummarna för dig Ludde! :D Men lova att du inte bokstavligen inte äter upp Sara nu! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela