ludienyberg

Militärfest!

Publicerad 2009-02-08 16:25:49 i Allmänt,

Holy mother of God... Jag är så mätt just nu att jag knappt kan skriva.

Igår var det militärfest hos Malin. Hur kul som helst, tack Malin! Jag fick i och för sig lite panik där innan då jag fick veta att klädtemat skulle vara militär. "Inte fan har jag några militärkläder" tänkte jag och började rota igenom varenda garderob jag kunde hitta. Fick till slut låna en jacka från min syster och så hittade jag en ful jävla keps men som hade rätt färg så jag tog den.
Sedan blev det som sagt en jätterolig kväll.

När jag kom hem vid ett-tiden idag var jag så trött att jag lade mig och tänkte sova en halvtimme. Det blev två timmar. Och nu, en stor portion kassler, potatis, broccoligratäng och en kopp kaffe senare sitter jag här och bloggar :-)

Blev visst dagbokstuket idag. Hade inga bra tankar på lager.

Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela