ludienyberg

NO-lektion

Publicerad 2009-08-08 00:58:51 i Allmänt,

Okej! Tyst, ungar! Lektionen börjar! Nu ska vi ha NO, vi ska lära oss hur det egentligen, men vafan, Pelle! Sluta kleta tuggummi i håret på Gun! Vi ska lära oss hur dinosaurierna dog. Jaså, du vet det redan, Arnold? Berätta då! BERÄTTA FÖR FAN!!! Nähä, sitt och grina då. Så här var det:


I rymden finns det stora, stora osynliga gubbar. Planeterna är som fotbollar för dem, så stora är de här gubbarna. De vandrar runt och... Putte, jag svär. Gnissla med stolen en gång till och jag ringer din mamma och säger att vi hittat droger i ditt skåp, jag vet att hon slår dig, det berättade ju du förut. Nåväl, en av de här gubbarna roade sig en dag med att spela golf med en boll stor som vår måne typ. Han fick en toppensving och bollen for rakt på vår planet och utrotade allt liv där inom loppet av en sekund. Man kan fortfarande höra ekot av gubbens "oups".


Efter detta gick allt åt helvete. Nya arter... Vad sa du? Nej, du får inte gå på muggen, din lilla tjockis. Skit på dig istället och lyssna, det är jävligt intressant, det här. Nya arter kom däribland människan. Men de kom inte överens med varandra. De bara bråkade och slogs om stenar och skit. Därför sattes av högre makter en varelse på jorden för att styra upp. Nämligen en höna. Hönan ändrade allt. Den fick människan att tänka rationellt och bli bättre varelser. Men tyvärr blev hönan gammal. Precis innan den dog skänkte de högre makterna en gåva till hönan. Ett ägg i dess mage som den klämde ur sig och sedan dog. Vilket besvarar frågan "vad kom först av hönan och ägget?". Hönan såklart. Var fan skulle ägget ha kommit ifrån?


Sluta rita hakkors på bänken, Thorsten-Tony!!! Fan! Jag lär er en grej till idag, sedan drar jag hem och kollar på porr hela jävla natten. Bermuda-triangeln, vet ni varför alla båtar och flygplan försvinner där? Jo, det är en liten koalabjörn, trött på livet och beväpnad med en AK-5:a, som flyter runt på en flotte av bambu och skjuter sönder allt som passerar. Nisse! Hällde du just svavelsyra i Jennys bänk?! Oh, herre min skapare, du kommer få kvarsittning tills Nordkorea blir en demokrati. Jag sticker nu, ses imorgon. Då ska vi lära oss vad som verkligen försiggick på gladiatorspelen. Vi kan ju ha rollspel, det blir kul. Hejdå.

Ludie

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-08-12 16:17:27

Allt jag kan säga är att när jag läste detta skrattade jag så att jag grät. :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela