ludienyberg

Homofobskalbaggen

Publicerad 2013-09-17 16:12:30 i Allmänt,

Jag skulle just till att parkera min cykel när jag hörde ett rop från marken. Jag tittade ned och såg en skalbagge. Skalbaggen: "AKTA!!!!!!!!! Du kan ju trampa på mig!" Jag: "Oj förlåt mig, herrn! Jag såg inte herrn." Skalbaggen: "Du anar föga hur svårt det är att vara skalbagge i dagens Sverige!" Jag: "Nej, jag är mycket insatt i skalbaggarnas levnadsvillkor. Det är ju ingen picknick precis!" Skalbaggen: "Nej, det är sannerligen ingen picknick, det ska gudarna veta! Jag är precis på väg till ett möte med Skalbaggarnas Fackförening där jag suttit som ordförande i sex år. På dagens agenda står bland annat problemet med typer som du. Du bara trampar på alla skalbaggar du ser. Jävla bög." Jag: "MEH, DU E BÖG!!!!" Skalbaggen: "Du e fucking bög alltså!" Jag: "Shit, när jag vaknade imorse trodde jag verkligen inte att jag skulle stå och debattera med en skalbagge om vem av oss som är bög." Skalbaggen: "Det är ingen debatt om svaret är självklart!"
 
Jag kastade min cykel på honom. Skalbaggen: "AAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!" Jag: "Haha, arsle! Förresten, fan vad lågt av dig att använda ordet bög som ett skällsord. Du tycker alltså att homosexualitet är något negativt?" Skalbaggen: "Ja." Jag: "Ärlighet är en dygd." Skalbaggen: "Jamen, inte skäms jag för min homofobi! Jag ska efter mitt första möte till ett möte med FSH, Förenade skalbaggehomofober. Vi ska gå igenom hur vi, med de medel vi har, bäst bekämpar denna ondska." Jag: "Och de medel ni har är då... tallbarr, ett kondompapper och en sten som ingen av er orkar lyfta?" Skalbaggen: "NEJ!!!!! Eller jo!!!! Pissa. Ned. Dig." Batman kom. Batman: "Vad händer?" Jag: "Skalbaggsjäveln är homofob och tänker genomföra ett slags folkmord har han tänkt." Jag trampade ihjäl skalbaggen. Jag: "Pehe!" Batman: "Men Ludvig, så där löser man väl för i helvete inga problem? Våld föder bara mera våld. Man tänker att en tjugotreåring liksom vet sånt." Jag: "Det gör vi inte."
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela