ludienyberg

Jag på dejt

Publicerad 2013-10-02 22:25:44 i Allmänt,

Jag är ju on the market så att säga! Jag var på dejt idag. Så här gick det:
 
Jag: "Åh, dina ögon är som gnistrande kristaller. Dina läppar som rosenblad. Dina fingrar som... typ långa ostbågar. Dina bröst som... eh... muffar." Tjejen: "Vadå muffar?" Jag: "Jamen såna där som rika tanter värmer händerna i på vintern. Eh... dina kinder är som kullerstenar. Dina armhålor..." Tjejen: "Ursäkta, tänker du fortsätta med det här länge?" Jag: "Ja. Dina armhålor..." Tjejen: "Alltså, det funkar inte bara så att du vet." Jag: "Dina armhålor..." Tjejen: "Har du rymt från nåt sånt där hem eller?" Jag: "DINA ARMHÅLOR!!!!! Fan, nu glömde jag." Tjejen: "Bra." Jag: "Du får en dikt i stället!"
 
Min ljuvliga dikt

Världen är ond, det kan ingen förneka
Men det finns mycket skönhet, bara att peka
Där är en fågel, där är ett träd
And this is the best date that I've ever had
See, I switched over to English, to save
Our relationship. Look at the tip that I gave
You should give some yourself, I do not mean to whine
But your coffee was way more expensive than mine
A twenty? Oh really? Like that is OK!
Waitresses also have bills they must pay!
You know, I'll admit that you are kind of pretty
But you are the worst fucking girl in the city
 
Hon drog. Helvete. Måste öva lite på dejtande känner jag.
 
Ludie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela