ludienyberg

Rysslands gaylagar

Publicerad 2013-08-11 13:57:58 i Allmänt,

Jag och mitt crew satt återigen på Poppes café. Vi skulle diskutera Rysslands nya gaylagar. Jag: "Skandal. Hur kan de mena att man inte ska få vara attraherad av vem man vill?" Skurt: "Det är ju nazism! Förföljelse! Ska de börja rensa ut folk nu bara för att de har en annan sexuell läggning?" Gammelsmurfen: "Precis. Ludvig, kom ihåg att vi splittar notan den här gången." Jag: "Hörde inte det där. Vad är det de finner så hotfullt? Tror de att homosexuella är perversa monster som våldtar alla de ser?" Batman: "Typ. De tror att de sprider AIDS överallt. Hoppas så många som möjligt bojkottar OS." Jag: "Obama har redan sagt att nej, det är ju taskigt mot de som har tränat så hårt." Gammelsmurfen: "Det är det ju. Men Ludvig, är inte du lite homofob?" Jag: "Nej. Var ditt kaffe gott?" Gammelsmurfen: "Ja." Jag tryckte in Gammelsmurfens kopp i käften på honom. Gammelsmurfen: "FUCK YOU!!!!" Vi började slåss.
 
Skurt: "Jag undrar just varför Ryssland är så bakåtsträvande när många andra länder inte är det." Batman: "Mm... De är väl lite som Nordkorea. Lite avskilda från omvärlden." Skurt: "Mm, men det tycker jag inte att de är." Jag och Gammelsmurfen tumlade in i bordet och krossade alla jävla koppar. Jag: "Ojps." Skurt: "Meh vadå ojps?! Vi pratar om ett allvarligt ämne här!" Gammelsmurfen: "Det var han som började." Jag: "Ja, och det är jag stolt över. Men baske mig! Nu har jag allt fått kaffe på min favorit-skjorta!" Gammelsmurfen: "Mm, på din bögskjorta." Jag: "Jaha. Nu antyder smurfen att jag är bög. Som om det vore något negativt dessutom. ÄR DU KGB-AGENT, DIN JÄVEL???!!!!" Gammelsmurfen: "Jag ansökte en gång men jag var inte tillräckligt homofobisk!!!" Jag: "Aaaaw, bummer, dude! Whatever, Ryssland suger. De bara spelar hockey och är homofober." Ägaren Poppe kom. Poppe: "Tänker någon betala för de där kopparna eller?" Jag: "Ja, smurfen." Gammelsmurfen: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!"
 
Ludie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela